مدت زمان معمول در فرایند نماشویی ساختمان
نوشته شده توسط : admin

نماشویی ساختمان چه مدت به طول می انجامد؟ شاید این سؤال خیلی از کسانی باشد که می خواهند لباس کهنه ساختمان خود را از تنش در بیاورند و لباس تمیز و نو به تنش کنند، نماشویی ساختمان امری است که باید در هر فصل از سال یا هر ۴ الی ۵ ماه یکبار انجام شود اما اگر عمل شستشوی نما به موقع انجام نشود میزان جرم، آلودگی، سیاهی به نمای ساختمان نفوذ می کند و عمل نماشویی ساختمان را سخت تر می کند اما این چه تأثیری بر نماشویی ساختمان دارد؟ اگر ساختمانی مثلا نماشویی ساختمان خود را بعد از چندین سال بخواهد انجام دهد به دلیل اینکه عمل برداشت این آلودگی ها کاری پر زحمت است ومدت زمان زیادتری را برای نماشویی ساختمان می طلبد به همین نسبت هزینه های آن ساختمان نیز بیشتر می شود. در ساختمان هایی که احتیاج به تعمیرات بعد از نماشویی ساختمان وجود دارد نیز مدت زمان انجام عملیات شستشوی نما بیشتر می باشد و به همین نسبت هزینه ها متغیر خواهد بود، اما  برای اینکه بدانید ساختمانتان به تعمیرات احتیاج دارد یا نه باید قدمت ساختمانتان را بدانید و اینکه تغییرات جوی مثل باد و باران و..  بر ساختمان شما چه تأثیراتی گذاشته که شاید بخشی از آن در حین اجرای نماشویی ساختمان مشخص شود. برای اطلاع از هزینه و نحوه نماشویی ساختمانتان بهتر است با تیم مشاوران نماشویی ساختمان کارویس تماس حاصل فرمایید و به صورت رایگان تمام سو‌الات خود را مطرح کنید.

آیا مدت زمان نماشویی ساختمان برای هر جنسی از نما متفاوت است ؟

قبل از اجرای کار نماشویی ساختمان با در نظر گرفتن جنس نما  و اینکه این نما چند سال است که عمر کرده است می توان حدودا مدت زمان برای نماشویی ساختمان را به کار فرما گفت هر چند تا کارشناسان و تیم متخصص حضوری ساختمان را مشاهده نکنند و میزان آلودگی های سطح آن نما و اینکه آیا احتیاج به تعمیرات و رنگ آمیزی دارد یا نه و موارد دیگر را مورد بررسی قرار ندهند مدت زمان دقیق مشخص نخواهد شد. برای نماهای آجری، سنگی، سرامیکی که با روش واترجت، واتر سند بلاست انجام می شود مدت زمان نماشویی ساختمان کاهش پیدا می کند. برای نماها ی کامپوزیتی و شیشه ای که به روش دستی انجام میگیرد مدت زمان بیشتری را می خواهد و این کار بسته به سرعت عمل کارگران متخصص این کار متغیر خواهد بود. تیم نماشویی ساختمان کارویس با در نظر گرفتن تمام موارد نماشویی ساختمان آماده ارائه خدمات خود به بهترین نحو است و در کوتاه ترین زمان ممکن نماشویی ساختمان شمارا اجرا خواهد کرد.

 
حداکثر و حداقل مدت زمان نماشویی ساختمان
نماشویی ساختمان برای هر ۱۰۰ متر می تواند یک روز زمان ببرد که این نیز بسته به نوع نما و روش های اجرایی شستشوی نما متغیر خواهد بود اما برای برج ها و ساختمان هایی با متراژ بالا طبیعتا مدت زمان بیشتری را برای نماشویی ساختمان در پی خواهد داشت که به صورت تقریبی حدود یک هفته تا یک ماه خواهد بود.
 
شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که  دوره های حرفه ای این رشته را گذرانده و با بررسی و آنالیز ساختمان، کار نماشویی ساختمان را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و به شما ضمانت کامل واطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.
 




:: موضوعات مرتبط: نماشویی , ,
:: برچسب‌ها: نماشویی , نماشویی ساختمان , شستشوی نما ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: